-
Extra garantie Samsung
-
Extra garantie M-System
. De termijn
Gedurende een termijn van twee jaar na aankoopdatum geeft Boretti/M-System volledige garantie op materiaal, voorrijkosten en arbeidsloon, mits de datum van fabricage binnen twee jaar voor de datum van aankoop ligt. Op koffie-apparatuur wordt één jaar volledige garantie verleend.2. De termijn & dekking
Boretti verplicht zich fouten, optredend binnen twee jaar na aanschafdatum, aan het toestel gratis te (laten) repareren. Reparatie omvat onderdelen, arbeidsloon en voorrijkosten (m.u.v. kranen).3. De voorwaarden
De reparaties aan de apparatuur moeten verricht worden door de servicedienst van Boretti/M-System. De reparaties aan de apparatuur worden in de regel aan huis uitgevoerd. De reparatiekosten omvatten de voorrijdkosten, arbeidsloon en kosten van benodigde onderdelen inclusief BTW. In voorkomend geval gaan de onderdelen bij reparatie en de apparatuur bij vervanging over in eigendom van Boretti. De Boretti apparaten zijn door een erkend installateur geïnstalleerd en in geval van vijf jaar volledige garantie in één keuken in Nederland aanwezig. Te allen tijde dient bij reparatie de originele aankoopnota te worden overlegd.4. De bijzondere bepalingen
A. Niet gratis worden gerepareerd defecten c.q. verlies en beschadiging van het apparaat als gevolg van:
- Het niet handelen volgens de bepalingen van de gebruiksaanwijzing en installatievoorschriften;
- Oneigenlijk gebruik of abnormaal gebruik van het apparaat;
- Professioneel gebruik van voor huishoudelijk gebruik vervaardigde apparatuur;
- Beschadiging door de gebruiker of derden;
- Storingen als gevolg van inbouw- en aansluitfouten;
- Storingen als gevolg van gebeurtenissen die buiten het normale gebruik van het apparaat vallen.B. Verder zijn van gratis reparatie en / of vervanging uitgesloten:
Normale gebruiksslijtage;
- Gebreken die de werking of de waarde van het apparaat niet noemenswaardig beïnvloeden;
- Glasbreuk, krassen op glas, gloeilampen en losse accessoires;
- Defecten aan, verlies en beschadiging van het apparaat als gevolg van een gebeurtenis die gewoonlijk verzekerd is onder de inboedelverzekering;
- Kunststof- en / of rubberdelen;
- Defecten en gevolgschaden veroorzaakt door sterke verontreiniging of verkeerd onderhoud;
- Beschadigingen die niet uit de apparatuur zelf voorkomen; krassen, schrammen en deuken.C. Als de servicemonteur de storing aan de hand van de omschrijving niet kan vaststellen en nadere inspectie ook geen andere storingen aan het licht brengt, zullen de voorrijdkosten en een half uur arbeidsloon volgens, op dat moment, geldende tarieven in rekening worden gebracht.
5. Algemene bepalingen
De voldoening aan onze garantie geldt als enige algehele schadevergoeding. Elke andere vordering tot schadevergoeding is uitgesloten, tenzij de schade het gevolg is van grove schuld en/of opzet onzerzijds.
Indien wij desondanks tot vergoeding van schade zijn gehouden, zal deze geacht worden ten hoogste gelijk te zijn aan de factuurprijs van het gebrekkige deel dat de schade heeft veroorzaakt.
De Boretti garantie is uitsluitend van toepassing conform bovengenoemde bepalingen en met inachtneming van de algemene voorwaarden zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland en zijn desgewenst bij Boretti kosteloos opvraagbaar. Boretti is hèt synoniem voor Cooking in Style. Boretti producten worden met grote zorg gefabriceerd en na een vakkundige plaatsing en installatie kunt u jarenlang van een Boretti product genieten.Na uw aankoop is het van belang dat u het gekochte apparaat registreert op deze website. Wij kunnen onder andere aan de hand van de ingevulde gegevens bepalen of en hoe lang u garantie heeft. Het registreren geeft u tevens een aantal leuke voordelen. Als eerste kunnen wij u, indien gewenst, op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij Boretti, recepten, festiviteiten en dergelijke. U kunt als geregistreerd Boretti eigenaar sneller gehlpen worden bij eventuele servicegevallen.
U kunt uw apparatuur ook via een registratiekaart registreren, deze kunt u hier downloaden.Klik op de knop hieronder "Stap 1 - Contactgegevens" om te beginnen met het registratieproces.
www.boretti.nl/service/productregistratie/
HI-FIVE Garantieplan
Omdat Boretti het volste vertrouwen heeft in de kwaliteit van haar producten is het HI-FIVE garantieplan ontwikkeld. Bij gelijktijdige aanschaf van 4 of meer Boretti apparaten (m.u.v. achterwanden, koolstoffilters, accessoires en kranen) kunt u de fabrieksgarantie van 2 jaar verlengen naar 5 jaar volledige garantie. Daarnaast betaalt u per servicebezoek (na de 2 jaar standaard garantie) een bijdrage van 25 euro.
Voor meer informatie over HI-FIVE garantie en de voorwaarden kunt u contact
opnemen met uw Boretti verkooppunt of bellen met de verkoopafdeling van Boretti
via 020 – 436 34 39. De serviceafdeling van Boretti is ook direct bereikbaar via
020 – 436 35 25.www.boretti.nl/wpcms/wp-content/uploads/2013/07/Hi-Five.Aanmeldingsformulier.pdf
-
Extra garantie La Germania
-
Extra garantie Candy
Bij technische storingen biedt Candy Hoover u, mits voorlegging van uw aankoopbewijs, een kosteloze service aan binnen de fabrieksgarantie van 2 jaar na aankoopdatum. Problemen als gevolg van foutief gebruik, gebrekkig onderhoud of onwetendheid m.b.t. het toestel worden niet gedekt door de waarborg en zijn ten laste van de consument.
via onderstaande link kunt u direct online een service bezoek aanvraag
www.candy.nl/Assistenza/NL_Ndepannage.asp
-
Extra garantie Smeg
Bij aankoop van 4 of meer Smeg apparaten (m.u.v. kranen, spoelbakken en accessoires) in één aankoop bieden wij u een gratis verlenging van de garantieperiode van 2 naar 5 jaar. In deze verlenging zijn onderdelen, arbeidsloon en voorrijkosten inbegrepen. Na het tweede jaar worden bij een reparatiebezoek uitsluitend de op dat moment geldende administratiekosten in rekening gebracht.
Wij vragen u vriendelijk het registratieformulier ‘’5 jaar garantie" volledig in te vullen en dit ons binnen 30 dagen na levering toe te sturen, samen met een kopie van de aankoopfactuur met datum en de ingevulde garantiekaarten. Alleen volledig ingevulde formulieren kunnen door ons in behandeling worden genomen.
-
Extra garantie Liebherr
Op de door Buram Electro B.V. in Nederland geleverde inbouwapparaten geeft het zekerheidscertificaat in combinatie met de originele, gespecificeerde aankoopnota in het derde tot en met het zevende jaar na aankoop extra zekerheid. De ingangsdatum van het zekerheidscertificaat wordt bepaald door de afleverdatum die staat vermeld op de leveringsfactuur van de desbetreffende detaillist. Wanneer het serienummer in het apparaat niet overeenkomt met het geregistreerde serienummer of het serienummer onbekend is (product is niet door Nederlandse importeur Buram Electro B.V. geïmporteerd), kan geen beroep worden gedaan op extra zekerheid. Het inbouwapparaat dient binnen 24 maanden na aankoop te zijn geregistreerd. Bij registratie binnen 6 maanden is de extra zekerheid gratis. Na 6 maanden betaalt u € 60 administratiekosten.
Het zekerheidscertificaat geldt zowel voor onderdelen als arbeidsloon. U betaalt slechts de op dat moment geldende voorrijkosten.
Het zekerheidscertificaat is enkel geldig indien het apparaat wordt gebruikt in overeenstemming met de aanwijzingen zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing en voor het doel waarvoor het apparaat is geproduceerd.
Onder het zekerheidscertificaat vallen niet: glasbreuk, verlichting, losse kunststof onderdelen of accessoires, draadmanden en -roosters en alle beschadigingen aangebracht door de gebruiker of derden. Tevens zijn uitgesloten storingen als gevolg van installatiefouten, oneigenlijk gebruik, opzet of grove schuld en ongeautoriseerde wijzigingen aan het apparaat.
BURAM ELECTRO B.V. vergoedt niet de kosten van reparaties die niet door de Servicedienst van BURAM ELECTRO B.V. of in haar opdracht zijn uitgevoerd. Ook is BURAM ELECTRO B.V. niet aansprakelijk voor gevolgschade, die direct of indirect uit een storing voortvloeit.
U kunt alleen aanspraak maken op het zekerheidscertificaat voor reparaties binnen Nederland. Indien ten onrechte een beroep op de Servicedienst wordt gedaan, zullen voorrijkosten en arbeidsloon aan de gebruiker in rekening worden gebracht, volgens de op dat moment geldende tarieven. Dit is het geval indien de omschrijving van de aard van de storing door de gebruiker niet leidt tot de vaststelling van een defect of gebrek.
Een reparatie gedurende de looptijd van het zekerheidscertificaat verlengt de duur van het zekerheidscertificaat niet.
-
Extra garantie Boretti
ProductregistratieNa uw aankoop is het van belang dat u het gekochte apparaat registreert op deze website. Wij kunnen onder andere aan de hand van de ingevulde gegevens bepalen of en hoe lang u garantie heeft. Het registreren geeft u tevens een aantal leuke voordelen. Als eerste kunnen wij u, indien gewenst, op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij Boretti, recepten, festiviteiten en dergelijke. U kunt als geregistreerd Boretti eigenaar sneller gehlpen worden bij eventuele servicegevallen.
www.boretti.nl/service/productregistratie/
HI-FIVE Garantieplan
Omdat Boretti het volste vertrouwen heeft in de kwaliteit van haar producten is het HI-FIVE garantieplan ontwikkeld. Bij gelijktijdige aanschaf van 4 of meer Boretti en/of M-System apparaten (m.u.v. achterwanden, koolstoffilters, accessoires en kranen) kunt u de fabrieksgarantie van 2 jaar verlengen naar 5 jaar volledige garantie. Hiervoor wordt een eenmalige administratieve bijdrage gevraagd van 20 euro voor de hele apparatenset. Daarnaast betaalt u per servicebezoek (na de 2 jaar standaard garantie) een bijdrage van
25 euro.Voor meer informatie over HI-FIVE garantie en de voorwaarden kunt u contact
opnemen met uw Boretti verkooppunt of bellen met de verkoopafdeling van Boretti
via 020 – 436 34 39. De serviceafdeling van Boretti is ook direct bereikbaar via
020 – 436 35 25.www.boretti.nl/wpcms/wp-content/uploads/2013/07/Hi-Five.Aanmeldingsformulier.pdf
Garantievoorwaarden1. De termijn
Gedurende een termijn van twee jaar na aankoopdatum geeft Boretti b.v. volledige garantie op materiaal, voorrijdkosten en arbeidsloon, mits de datum van fabricage binnen twee jaar voor de datum van aankoop ligt. Op koffie-apparatuur wordt één jaar volledige garantie verleend.2. De termijn & dekking
Boretti verplicht zich fouten, optredend binnen twee jaar na aanschafdatum, aan het toestel gratis te (laten) repareren. Reparatie omvat onderdelen, arbeidsloon en voorrijdkosten (m.u.v. kranen).3. De voorwaarden
De reparaties aan de apparatuur moeten verricht worden door de servicedienst van BORETTI. De reparaties aan de apparatuur worden in de regel aan huis uitgevoerd. De reparatiekosten omvatten de voorrijdkosten, arbeidsloon en kosten van benodigde onderdelen inclusief BTW. In voorkomend geval gaan de onderdelen bij reparatie en de apparatuur bij vervanging over in eigendom van BORETTI. De BORETTI apparaten zijn door een erkend installateur geïnstalleerd en in geval van vijf jaar volledige (M-System) garantie in één keuken in Nederland aanwezig. Te allen tijde dient bij reparatie de originele aankoopnota te worden overlegd.4. De bijzondere bepalingen
A. Niet gratis worden gerepareerd defecten c.q. verlies en beschadiging van het apparaat als gevolg van:
- Het niet handelen volgens de bepalingen van de gebruiksaanwijzing en installatievoorschriften;
- Oneigenlijk gebruik of abnormaal gebruik van het apparaat;
- Professioneel gebruik van voor huishoudelijk gebruik vervaardigde apparatuur;
- Beschadiging door de gebruiker of derden;
- Storingen als gevolg van inbouw- en aansluitfouten;
- Storingen als gevolg van gebeurtenissen die buiten het normale gebruik van het apparaat vallen.B. Verder zijn van gratis reparatie en / of vervanging uitgesloten:
Normale gebruiksslijtage;
- Gebreken die de werking of de waarde van het apparaat niet noemenswaardig beïnvloeden;
- Glasbreuk, krassen op glas, gloeilampen en losse accessoires;
- Defecten aan, verlies en beschadiging van het apparaat als gevolg van een gebeurtenis die gewoonlijk verzekerd is onder de inboedelverzekering;
- Kunststof- en / of rubberdelen;
- Defecten en gevolgschaden veroorzaakt door sterke verontreiniging of verkeerd onderhoud;
- Beschadigingen die niet uit de apparatuur zelf voorkomen; krassen, schrammen en deuken.C. Als de servicemonteur de storing aan de hand van de omschrijving niet kan vaststellen en nadere inspectie ook geen andere storingen aan het licht brengt, zullen de voorrijdkosten en een half uur arbeidsloon volgens, op dat moment, geldende tarieven in rekening worden gebracht.
5. Algemene bepalingen
De voldoening aan onze garantie geldt als enige algehele schadevergoeding. Elke andere vordering tot schadevergoeding is uitgesloten, tenzij de schade het gevolg is van grove schuld en/of opzet onzerzijds.
Indien wij desondanks tot vergoeding van schade zijn gehouden, zal deze geacht worden ten hoogste gelijk te zijn aan de factuurprijs van het gebrekkige deel dat de schade heeft veroorzaakt.
De BORETTI garantie is uitsluitend van toepassing conform bovengenoemde bepalingen en met inachtneming van de algemene voorwaarden zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland en zijn desgewenst bij BORETTI kosteloos opvraagbaar. BORETTI is hèt synoniem voor Cooking in Style. BORETTI producten worden met grote zorg gefabriceerd en na een vakkundige plaatsing en installatie kunt u jarenlang van een BORETTI product genieten.
-
Extra garantie Bosch
Standaard garantie 2 jaar
Garantie bij Bosch apparatuur is standaard 2 jaar.
5 jaar garantie op inbouwapparaten
Bij aanschaf van minimaal 4 inbouwapparaten tegelijkertijd kunt u de garantie verlengen naar 5 jaar.
Direct registreren voor 5 jaar garantie
Vul hieronder per apparaat het E-nummer en het FD-nummer in. U vindt op ieder apparaat een typeplaatje, waarop deze nummers vermeld staan.Waar vindt u het typeplaatje
Nadat u uw apparaatgegevens heeft ingevuld, kunt u uw persoonlijke gegevens invoeren.
10 jaar garantie tegen roest
Na registratie van uw vaatwasser geeft Bosch u 10 jaar garantie tegen doorroesten van de vaatwasserkuip.
-
Extra garantie Miele
Nog meer zekerheid
Sinds de oprichting van de Miele-organisatie - ruim 100 jaar geleden - is onze filosofie ‘immer besser'. Ons onophoudelijke streven naar de beste kwaliteit en gebruikscomfort heeft ertoe geleid dat Miele-apparaten een bijzonder lange levensduur kennen. Maar voor elk elektrisch c.q. mechanisch huishoudelijk apparaat geldt dat er, afhankelijk van de veelvuldigheid van het gebruik, storingen kunnen optreden. Zelfs bij Miele-apparaten.
Geen servicekosten
Profiteer daarom nu van het unieke Miele-Service-Certificaat. Een servicecontract waarmee u - gedurende tien jaar - geen rekening meer hoeft te houden met onvoorziene servicekosten en dat meer omvat dan uw fabrieksgarantie of wettelijke garantie. Met het Miele-Service-Certificaat zijn deze onvoorziene kosten volledig budgetteerbaar. Vanzelfsprekend is gedurende de wettelijke garantietermijn de volledige Miele-garantie van kracht.Wat kost het Miele-Service-Certificaat?
Tegen betaling van een eenmalige bijdrage van € 199,- (met uitzondering van stofzuigers, koffiemachines met bonen en Nespresso-koffiemachines) wordt de houder van het certificaat, gedurende een termijn van tien jaar, inclusief de garantietermijn na aankoopdatum, geen reparatiekosten in rekening gebracht bij het verhelpen van storingen. Uiteraard met inachtneming van de bijbehorende contractvoorwaarden. Voor het direct afsluiten van een Miele-Service-Certificaat kunt u hier rechtstreeks naar het aanmeldingsformulier. Voor Miele-apparaten die meer dan drie maanden in gebruik zijn, kan geen servicecontract worden afgesloten.Alle kosten voor arbeidsloon, onderdelen en voorrijkosten komen gedurende de contractperiode voor rekening van Miele Nederland. Uiteraard met inachtneming van de bijbehorende contractvoorwaarden.
Alle kosten voor arbeidsloon, onderdelen en voorrijkosten komen gedurende de contractperiode voor rekening van Miele Nederland. Uiteraard met inachtneming van de bijbehorende contractvoorwaarden.
U klikt op onderaan deze pagina op de link 'Afsluiten' en selecteert vervolgens de productgroep en het typenummer. Daarna dient u het serienummer van het apparaat en de looptijd van het contract in te vullen. Voor betaling van het Miele-servicecontract kunt u Miele machtigen eenmalig het verschuldigde bedrag te incasseren van uw bankrekening, maar u kunt ook gebruikmaken van iDEAL of creditcard (Mastercard en VISA). Hiermee kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk direct betalen. Het definitieve certificaat wordt u toegestuurd, zodra wij het bedrag hebben geïncasseerd. Voor Miele-apparaten die meer dan drie maanden in gebruik zijn, kan geen servicecontract worden afgesloten. Bewaart u bovendien zorgvuldig uw aankoopnota. Miele Nederland B.V. is gerechtigd een kopie van de aankoopnota op te vragen.
-
Extra garantie Whirlpool
Uw Whirlpool garantieWhirlpool produceert stijlvolle apparaten, uitgerust met een intelligente technologie, die u veel werk uit handen nemen. Uw leven wordt gemakkelijker en aangenamer dankzij de intelligente apparaten van Whirlpool.
Op alle Whirlpool apparaten geldt een fabrieksgarantie van 24 maanden (zie garantievoorwaarden). Alle technische defecten die zich (bij normaal gebruik) tijdens de garantieperiode voordoen, zullen zonder berekening van kosten worden gerepareerd.
Om maximale en voortdurende service te kunnen geven, biedt Whirlpool mogelijkheden tot verlengde garantie, aangepast aan uw wensen, zodat u zorgeloos kunt genieten van uw vrije tijd.
5 JAAR GARANTIE OP INBOUWAPPARATEN
Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten
(m.u.v. de Side-by-Side koelkasten) biedt
Whirlpool 5 jaar garantie.Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten (m.u.v. de Side-by-Side koelkasten) biedt Whirlpool 5 jaar garantie.
Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden, biedt Whirlpool u 3 jaar verlengde garantie aan. Om van de verlengde garantie gebruik te kunnen maken, dient u zich in te schrijven. U kunt zich inschrijven binnen 30 dagen na levering of installatie. Deze verlengde garantie geeft bij een storing het recht op de vergoeding van arbeidsloon en de te vervangen onderdelen. In het derde, vierde en vijfde jaar zal alleen het geldende voorrijtarief in rekening worden gebracht.
U kunt deze garantie ook aankopen indien u minder dan 4 inbouwapparaten gelijktijdig heeft gekocht. In dit geval kunt u contact opnemen met onze Consumenten Servicelijn onder telefoonnummer 076 - 530 64 00. U ontvangt vervolgens een aanvraagformulier dat u volledig invult met uw adresgegevens, apparatuur en betalingsgegevens.
Prijzen bij aankoop van:
1 apparaat: € 35
2 apparaten: € 70
3 apparaten: € 105
4 of meer apparaten: € 0
Voor de Side-by-Side koelkast kan een extra garantie gekocht worden voor € 70.8 JAAR ONDERDELEN GARANTIEPLAN
Aansluitend op de fabrieksgarantie van
24 maanden biedt Whirlpool u, tegen
een kleine eenmalige vergoeding, een
onderdelengarantie van 6 additionele jaren
aan. Een creatieve oplossing voor extra
gemoedsrust.Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden biedt Whirlpool u, tegen een kleine éénmalige vergoeding, een onderdelengarantie van 6 additionele jaren aan. Een creatieve oplossing voor extra gemoedsrust .
Na afloop van de fabrieksgarantie heeft u voor de 6 daarop volgende jaren, recht op een kosteloze vervanging van het onderdeel, bij een defect aan een functioneel onderdeel. U betaalt uitsluitend het geldende arbeidstarief en het voorrijtarief.
Prijzen (incl. BTW):
Categorie A: Magnetron, kookplaat (behalve inductiekookplaten), afzuigkap € 39.00
per apparaat
Categorie B: Oven, magnetron-afzuigcombinatie, koelkast (behalve Side-by-Side koelkast), diepvriezer € 49.00
per apparaat
Categorie C: Afwasautomaat, wasautomaat (t/m 7,5 kg), droogautomaat € 59.00
per apparaat
Categorie D: Inductiekookplaat, Side-by-Side koelkast, wasautomaat (boven 7,5 kg) € 99.00
per apparaat -
Extra garantie Bauknecht
Op alle Bauknecht apparaten geldt een fabrieksgarantie van 24 maanden. Mocht zich binnen de termijn van 24 maanden na aankoop van uw Bauknecht apparaat een technisch defect voordoen tengevolge van materiaal- en/of fabricagefouten (bij normaal gebruik), dan repareert Bauknecht uw apparaat zonder berekening van kosten (zie Garantievoorwaarden).
Om een doeltreffende service te verzekeren, raden wij u aan uw apparaat te registreren voor de 24 maanden fabrieksgarantie.
Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten (m.u.v. de Side-by-Side koelkasten) biedt Bauknecht 5 jaar gratis garantie.Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden, biedt Bauknecht u 3 jaar verlengde garantie aan. Om van de verlengde garantie gebruik te kunnen maken, dient u zich in te schrijven. U kunt zich inschrijven binnen 30 dagen na levering of installatie. Deze verlengde garantie geeft bij een storing het recht op de vergoeding van arbeidsloon en de te vervangen onderdelen. In het derde, vierde en vijfde jaar zal alleen het geldende voorrijtarief in rekening worden gebracht.
U kunt deze garantie ook aankopen indien u minder dan 4 inbouwapparaten gelijktijdig heeft gekocht. In dit geval kunt u contact opnemen met onze Consumenten Servicelijn onder telefoonnummer 076 - 530 64 00. U ontvangt vervolgens een aanvraagformulier dat u volledig invult met uw adresgegevens, apparatuur en betalingsgegevens.Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden, biedt Bauknecht u, tegen een kleine eenmalige vergoeding, 3 jaar verlengde garantie aan. Deze verlengde garantie geeft bij een storing het recht op de vergoeding van arbeidsloon en de te vervangen onderdelen. In het derde, vierde en vijfde jaar zal alleen het geldende voorrijtarief in rekening worden gebracht.
Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten (m.u.v. de Side-by-Side Amerikaanse koelkasten) biedt Bauknecht voor de inschrijving GRATIS 5 jaar garantie; indien u minder dan 4 apparaten tegelijk koopt is het mogelijk 3 jaar extra garantie bij te kopen. De kosten daarvoor bedragen € 35,00 per apparaat.
Prijzen bij aankoop van:
1 apparaat:€ 35
2 apparaten:€ 70
3 apparaten:€ 105
4 apparaten of meer:€ 0Met uitzondering van een Side-by-Side koelkast. Voor een Side-by-Side koelkast kan een extra garantie gekocht worden voor € 70
Voor meer informatie over de 5 jaar garantie op inbouwapparatuur, bel naar
076 - 530 64 00.Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden biedt Bauknecht u, tegen een kleine eenmalige vergoeding, een onderdelengarantie van 6 extra jaren aan. Een creatieve oplossing voor extra gemoedsrust. Na afloop van de fabrieksgarantie heeft u voor de 6 daarop volgende jaren, recht op een kosteloze vervanging van het onderdeel, bij een defect aan een functioneel onderdeel. U betaalt uitsluitend het geldende arbeidstarief en het voorrijtarief.
Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden biedt Bauknecht u, tegen een kleine éénmalige vergoeding, een onderdelengarantie van 6 additionele jaren aan. Een creatieve oplossing voor extra gemoedsrust.
Na afloop van de fabrieksgarantie heeft u voor de 6 daarop volgende jaren, recht op een kosteloze vervanging van het onderdeel, bij een defect aan een functioneel onderdeel. U betaalt uitsluitend het geldende arbeidstarief.
Categorie A: magnetron
kookplaat (behalve inductie)
afzuigkap
€ 39 per apparaat
Categorie B: oven
magnetron-afzuigcombinatie
koelkast (behalve Side-by-Side)
vriezer
€ 49 per apparaat
Categorie C: afwasautomaat
wasautomaat (t/m 7,5 kg)
droogautomaat
€ 59 per apparaat
Categorie D: inductiekookplaat
Side-by-Side koelkast
wasautomaat (boven 7,5 kg)
€ 99 per apparaatVoor meer informatie over het 8 jaar onderdelengarantieplan, bel naar 076 - 530 64 00.
-
Extra garantie Falcon
Elk apparaat is ontworpen en geconstrueerd om lang plezier van te hebben. Desondanks kan het voorkomen dat u een storing krijgt. Doelstelling van een service-inspanning die door ons verricht wordt, is om deze vervelende gebeurtenis tot een minimum te beperken.
Wanneer u een probleem heeft met de door DeNardi geleverde apparatuur, dan verzoeken we u het serviceformulier volledig in te vullen op de volgende pagina: Serviceformulier.
Heeft u moeite met het invullen van het formulier, dan is de service afdeling ook op de volgende manieren te bereiken:
Tel. 0180 647000
Fax 0180 647400
Of via de e-mail: service@denardi.nl
Ook voor technische vragen kunt u contact opnemen met onze service afdeling.
-
Extra garantie Novy
Garantie Novy afzuigkappen
Bij Novy Nederland krijgt u vijf jaar garantie op uw Novy afzuigkap, domino's en/of inductiekookplaten. Gedurende vijf jaar lang betaalt u geen materiaalkosten. En in de eerste twee jaar komen ook de eventuele kosten voor arbeidsloon voor onze rekening.
Binnendienst & Klantenservice
Voor vragen over onze garantievoorwaarden kunt u op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur terecht bij de Binnendienst & Klantenservice:
T +31 (0)88 011 91 00
F +31 (0)88 011 91 99
E info@novynederland.nl -
Extra garantie Siemens
2 jaar algemene garantie
Zorgeloos gebruik van uw apparatuur met de algemene garantieperiode van 2 jaar.
5 jaar garantie inbouwapparatuurGarantieperiode gratis verlengen tot 5 jaar bij vier of meer inbouwapparaten.
10 jaar anti-roest garantie op de vaatwasserkuip
De 10 jaar anti-roest garantie van de vaatwasserkuip is geldig voor alle gekochte Siemens vaatwassers vanaf 1 januari 2012.
-
Extra garantie Etna
Waarom apparaten registreren?Als uw gegevens bij ons bekend zijn, kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn. Om in aanmerking te komen voor 5 jaar ETNA garantie is het een voorwaarde dat u uw aangekochte keukenapparatuur binnen 30 dagen registreert.
ETNA garantie houdt in dat u naast de 2 jaar standaard all-in garantie in het 3e tot en met het 5e jaar alleen de voorrijdkosten hoeft te betalen.
Het type- en serienummer vindt u terug op het typeplaatje op het apparaat zelf. Wij hebben voor de registratie het volledige typenummer nodig, inclusief een /. Dit kunt u alleen vinden in het apparaat zelf. Bij kookplaten is dit nummer door u niet te achterhalen en kunt u volstaan met het type nummer van het apparaat dat op de aankoopnota staat.
-
Wat moet ik doen wanneer mijn product defect raakt buiten de fabrieksgarantie?
In dit geval kunt u rechtstreeks met de fabrikant contact opnemen voor het maken van een afspraak. U kunt dit in veel gevallen ook online doen. Via de onderstaande links kunt u alle contactgegevens van alle leveranciers / merken vinden.
-
Extra garantie Pelgrim
G8; unieke 8 jaar garantie!
Wanneer u in één koop minstens vier Pelgrim inbouwapparaten aankoopt, ontvangt u na registratie maar liefst acht jaar garantie, waarvan twee jaar volledige fabrieksgarantie. Indien de kraan als vijfde apparaat in deze koop zit ontvangt u ook op de kraan acht jaar garantie. Voor de resterende zes jaar betaalt u slechts de voorrijkosten*!
5 jaar garantie!Wanneer u één tot drie Pelgrim inbouwapparaten of een kraan aankoopt, ontvangt u vijf jaar garantie, waarvan twee jaar volledige fabrieksgarantie. Voor de resterende 3 jaar betaalt u slechts de voorrijkosten*!
Garantie op vrijstaande apparatenOok op alle vrijstaande apparaten (m.u.v. magnetrons) krijgt u maar liefst 5 jaar garantie van Pelgrim. U ontvangt dan ook de 2 jaar volledige basisgarantie, 3 jaar extra garantie; waarbij Pelgrim de kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon volledig voor haar rekening neemt. U betaalt dan alleen de voorrijkosten.
* Garantie = registreren!Registreer uw apparaat
Om de 5 of 8 jaar garantie te ontvangen, dient u de nieuwe Pelgrim inbouwapparaten binnen 30 dagen na aankoop te registreren. Dit kan via www.pelgrim.nl of onze speciale servicewebsite www.pelgrimservice.nl of
telefonisch (0900) 55 50 003 (€ 0,25 pm).Door het registreren van uw keukenapparaten, kan Pelgrim u sneller én directer van dienst zijn wanneer dit nodig is!
-
Wat moet ik doen wanneer mijn product defect raakt binnen de fabrieksgarantie?
In dit geval kunt u onderstaand formulier invullen. U kunt ook contact opnemen met de desbetreffende fabrikant voor het maken van een serviceafspraak. In de meeste gevallen komt de leverancier kosteloos bij u thuis om het probleem op te lossen.
1. Vul het serviceformulier in of stuur een mail naar service@kitchenonline.nl voor de vervolgstappen.
-
Extra garantie Atag
G8 Garantie; acht jaar garantie
ATAG heeft een unieke garantieregeling. Als u gelijktijdig vier ATAG apparaten of meer aanschaft, dan ontvangt u naast de 2 jaar volledige basisgarantie, 6 jaar extra garantie; dus inclusief alle kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon. U betaalt dan alleen de voorrijkosten. (Dit geldt alleen voor apparatuur aangekocht na 01-01-2010).Vijf jaar garantie
Naast deze 2 jaar volledige basisgarantie, ontvangt u van ATAG altijd 3 jaar extra garantie; waarbij ATAG de kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon volledig voor haar rekening neemt. U betaalt dan alleen de voorrijkosten. Koopt u dus 3 of minder ATAG apparaten, dan krijgt u maar liefst 5 jaar garantie van ATAG.Verplichte registratie
Om in aanmerking te komen voor de garantie geldt de voorwaarde dat u uw aankopen binnen 30 dagen na aanschaf registreert. Dit doet u via het onderstaande formulier of via het telefoonnummer 0900-555 00 01.www.atagservice.nl/registreer_uw_apparaat.aspx
Waarom apparaten registreren?
Als uw gegevens bij ons bekend zijn, kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn. Om in aanmerking te komen voor 5 jaar Kwaliteitsgarantie is het een voorwaarde dat u uw aangekochte keukenapparatuur binnen 30 dagen registreert.Kwaliteitsgarantie houdt in dat u naast de 2 jaar standaard all-in garantie in het 3e tot en met het 5e jaar alleen de voorrijdkosten hoeft te betalen.
Het type- en serienummer vindt u terug op het typeplaatje op het apparaat zelf. Wij hebben voor de registratie het volledige typenummer nodig, inclusief een / met daarachter iets van A0 en een nummer. Dit kunt u alleen vinden in het apparaat zelf. Bij kookplaten is dit nummer door u niet te achterhalen en kunt u volstaan met het type nummer van het apparaat dat op de aankoopnota staat.
Wanneer u uw aangekochte keukenapparatuur registreert maakt u tevens kans op een pannenset die wij maandelijks verloten.
-
Hoelang is de fabrieksgarantie?
Je hebt altijd twee jaar fabrieksgarantie op ieder product. Bij sommige producten kan dit oplopen tot acht jaar. Dit is per product verschillend en wordt door de leverancier aangegeven. Hieronder kan je per merk / leverancier zien wat de garantie is. Wil je in aanmerking komen voor mogelijke aanvullende garantie, dan dien je het product na aanschaf altijd registreren bij de desbetreffende leverancier. Dit kan meestal op de website van de leverancier. De fabrieksgarantie en eventuele extra garanties van de desbetreffende leverancier doen niets af aan de wettelijke garantie.
-
Extra garantie AEG
5 jaar garantie op inbouwapparaten
Met AEG keuken inbouwapparatuur kunt u genieten van apparatuur die niet alleen gebruiksvriendelijk, fraai om te zien en energiebewust is, maar ook uiterst betrouwbaar en duurzaam. U bent verzekerd van kwaliteit. Maar daar doen we nog en schepje bovenop. U krijgt namelijk 5 jaar volledige garantie als u 3 of meer inbouwapparaten koopt.
U ontvangt vijf jaar volledige garantie als u drie of meer keuken inbouwapparaten van hetzelfde merk tegelijkertijd aanschaft en deze registreert op de website www.mijnapparaten.nl. U krijgt dan automatisch een melding met de vraag of u het certificaat per mail toegestuurd wilt hebben.
Dus naast een plezierig en langdurig gebruiksgemak van onze apparaten:
- 5 jaar lang geen arbeidsloon
- 5 jaar lang geen materiaalkosten
- 5 jaar lang volledige zekerheid
- 5 jaar lang geen voorrijkosten.*Voorwaarden 5 jaar garantie
- 3 of meer inbouwapparaten van één van onze merken in één koop
- alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
- alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
- alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
- alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
- geldt niet voor accessoires en toebehorenWe raden u aan uw product te registreren zodat u altijd een snelle en gemakkelijke toegang hebt tot onze productinformatie, handleidingen en andere technische informatie.
*Onze algemene garantiebepalingen zijn van kracht gedurende deze 5 jaar. Per servicebezoek vanaf het derde garantiejaar wordt € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht.
De Inverter Motor van AEG apparaten is in veel opzichten bijzonder. De motor zorgt voor de beste prestaties en doet zijn werk in alle stilte. Perfecte wasverzorging en optimaal gebruiksgemak garanderen dat u jarenlang plezier heeft van uw apparaat.
De kracht van de inverter MotorDe Inverter Motor is het innovatieve hart van onze apparaten. Deze werkt stiller, heeft een langere levensduur en maakt betere wasresultaten in minder tijd mogelijk. De motor is nieuw ontworpen en functioneert zonder de gebruikelijke koolborstels. Het ontbreken van deze aan slijtage onderhevige onderdelen leidt tot een gegarandeerd langere levensduur.
Maar liefst 10 jaar garantieOnze nieuwe koolborstelloze Inverter Motor is door en door getest. Op prestaties, betrouwbaarheid en duurzaamheid. Gedurende de extra lange levensduur kunt u dan ook rekenen op een absoluut zorgeloos gebruik van uw AEG apparaat met Inverter Motor. Mocht er onverhoopt toch een mankement aan de motor optreden, dan wordt op vertoon van de aankoopnota buiten de standaard fabrieksgarantie de Inverter Motor kosteloos geleverd en worden voorrijkosten en arbeidsloon van de servicemonteur voor het vervangen van de motor in rekening gebracht tegen het op dat moment geldende tarief. Tijdens de standaard garantieperiode zijn de algemene Electrolux garantiebepalingen van toepassing.
Automatisch 10 jaar garantieVanaf 1 april 2012 is het voldoende om uw aankoopbewijs te overleggen om in aanmerking te komen voor deze 10 jaar garantie. Bij een eventueel servicebezoek dient u de aankoopnota aan de monteur te tonen.
Deze 10 jaar motorgarantie is alleen geldig op modellen uit het Nederlandse assortiment. Om u ervan te verzekeren dat een specifiek model hiertoe behoort, verwijzen we u graag naar de lijst met modellen en de bijbehorende PNC (product code) .
Bekijk hier welke apparaten in aanmerking komen voor de 10 jaar motorgarantie.
Waarom registreren?- Ontdek tips en trucs voor het gebruik van uw nieuwe product.
- Krijg snel toegang tot alle diensten en downloads met betrekking tot uw product.
- Belangrijke informatie over uw product, zoals veiligheidsberichten en upgrades enz.
-
Extra garantie Zanussi
5 jaar garantie op inbouwapparaten
Met Zanussi keuken inbouwapparatuur kunt u genieten van apparatuur die niet alleen gebruiksvriendelijk, fraai om te zien en energiebewust is, maar ook uiterst betrouwbaar en duurzaam. U bent verzekerd van kwaliteit. Maar daar doen we nog en schepje bovenop. U krijgt namelijk 5 jaar volledige garantie als u 3 of meer inbouwapparaten koopt.
Kiest u voor Zanussi, dan bent u verzekerd van geavanceerde keukenapparatuur die het u mogelijk maakt perfecte resultaten te realiseren. Daarnaast zijn de vorm en functie van Zanussi keukeninbouwapparaten zo stijlvol gecombineerd dat zij naadloos aansluiten op elkaar én een design statement toevoegen aan elk keukeninterieur.
Steeds meer consumenten kiezen dan ook voor meerdere apparaten van Zanussi in hun keuken. Dit waarderen wij zo zeer, dat wij u 5 jaar garantie aanbieden. Koopt u minimaal 4 Zanussi keukeninbouwapparaten, dan hoeft u 5 jaar géén arbeidsloon, voorrijkosten en materiaalkosten te betalen indien er onverhoopt een storing optreedt*.
Wilt u hiervoor in aanmerking komen, registreert u uw nieuwe Zanussi keukeninbouwapparaten dan op de speciale service website:
http://www.mijnapparaten.nlVervolgens ontvangt u het 5 jaar garantiecertificaat per e-mail. Bewaar dit certificaat goed, want onze technicus vraagt ernaar bij een eventueel servicebezoek.
5 Jaar garantie op inbouwapparaten betekent:
- 5 jaar lang geen arbeidsloon
- 5 jaar lang geen materiaalkosten
- 5 jaar lang volledige zekerheid
- 5 jaar lang geen voorrijkosten.*
Voorwaarden 5 jaar garantie
- binnen 3 maanden na aankoopdatum van de apparaten registreren via mijnapparaten.nl
- 4 of meer Zanussi inbouwapparaten
- alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
- alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
- alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
- alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
- geldt niet voor accessoires en toebehorenWe raden u aan uw product te registreren zodat u altijd een snelle en gemakkelijke toegang hebt tot onze productinformatie, handleidingen en andere technische informatie.
*Onze algemene garantiebepalingen zijn van kracht gedurende deze 5 jaar. Vanaf het derde garantiejaar wordt per servicebezoek € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht.De Inverter Motor van Zanussi apparaten is in veel opzichten bijzonder. De motor zorgt voor de beste prestaties en doet zijn werk in alle stilte. Perfecte wasverzorging en optimaal gebruiksgemak garanderen dat u jarenlang plezier heeft van uw apparaat.
De kracht van de Inverter MotorDe Inverter Motor is het innovatieve hart van onze apparaten. Deze werkt stiller, heeft een langere levensduur en maakt betere wasresultaten in minder tijd mogelijk. De motor is nieuw ontworpen en functioneert zonder de gebruikelijke koolborstels. Het ontbreken van deze aan slijtage onderhevige onderdelen leidt tot een gegarandeerd langere levensduur.
Maar liefst 10 jaar garantieOnze nieuwe koolborstelloze Inverter Motor is door en door getest. Op prestaties, betrouwbaarheid en duurzaamheid. Gedurende de extra lange levensduur kunt u dan ook rekenen op een absoluut zorgeloos gebruik van uw Zanussi apparaat met Inverter Motor. Mocht er onverhoopt toch een mankement aan de motor optreden, dan wordt op vertoon van de aankoopnota buiten de standaard fabrieksgarantie de Inverter Motor kosteloos geleverd en worden voorrijkosten en arbeidsloon van de servicemonteur voor het vervangen van de motor in rekening gebracht tegen het op dat moment geldende tarief. Tijdens de standaard garantieperiode zijn de algemene Electrolux garantiebepalingen van toepassing.
Automatisch 10 jaar garantieVanaf 1 april 2012 is het voldoende om uw aankoopbewijs te overleggen om in aanmerking te komen voor deze 10 jaar garantie. Bij een eventueel servicebezoek dient u de aankoopnota aan de monteur te tonen.
Deze 10 jaar motorgarantie is alleen geldig op modellen uit het Nederlandse assortiment. Om u ervan te verzekeren dat een specifiek model hiertoe behoort, verwijzen we u graag naar de lijst met modellen en de bijbehorende PNC (product code) .
Bekijk hier welke apparaten in aanmerking komen voor de 10 jaar motorgarantie.
Waarom producten registreren?Ontdek tips en trucs om uw product optimaal te gebruiken.
Snel toegang tot alle diensten en downloads met betrekking tot uw product.
Ontvang belangrijke informatie over uw product zoals veiligheidsberichten, upgrades, enz.Wilt u uw keukenapparaten registreren en in aanmerking komen voor
'5 jaar inbouwgarantie'? Registreer uw apparaten dan via deze website:
www.mijnapparaten.nl -
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Mocht je onverhoopt een klacht hebben over een artikel of de dienstverlening van KitchenOnline.nl dan horen wij dit graag. Zo kunnen we uw klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. U kunt ons bellen of een mail sturen naar info@KitchenOnline.nl. Vermeld in deze mail altijd je contactgegevens en uw ordernummer. Zo kunnen we u snel helpen. Binnen 5 werkdagen mag u een inhoudelijke reactie verwachten op uw klacht.
Voor aankopen via de webshop vind je meer informatie over de klachten en geschillen regeling van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). -
Waar kan ik online een service aanvraag doen?
Onderstaand treft u de links voor service-verzoeken per merk.
U dient uw product altijd te registreren voor garantie bij de betreffende leverancier.- AGA
https://www.denardi.nl/service-formulier
- AEG
https://www.aeg.nl/support-hub/
- ATAG
- BAUKNECHT
https://www.bauknecht.nl/Service/Hulp-Ondersteuning/Maak-een-serviceafspraak
- BEKO
https://asogem.nl/index.php?pag=contact
- Bosch
https://www.bosch-home.nl/service/reparatieservice
- Boretti
https://nl.boretti.com/service/service-aanvraag.html
- Candy
http://www.candy.nl/nl_BE/technische-ondersteuning
- Constructa
https://www.constructa.com/nl/service
- ETNA
- GAGGENAU
https://www.gaggenau.com/nl/contact/ondersteuning/contact-opnemen
- FALCON
https://www.denardi.nl/service-formulier
- INDESIT
https://www.indesit.nl/Indesit-Service/Maak-een-afspraak
- KITCHENAID
http://www.kitchenaidparts.be/
- KITCHENONLINE
https://www.kitchenonline.nl/service
- LIEBHERR
- LOFRA
https://www.denardi.nl/service-formulier
- M-SYSTEMS
https://www.msystem.nl/nl/serviceformulier
- MIELE
https://www.miele.nl/c/service-21.htm
- NEFF
https://www.neff-home.com/nl/service/reparatie
- NOVY
https://www.novynederland.nl/service/service-na-verkoop
- QUOOKER
https://www.quooker.nl/servicecontactformulier
- SAMSUNG
https://www.samsung.com/nl/support/service-center/
- SIEMENS
https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/service/reparatie/boek-reparatie
- SMEG
https://www.smeg.nl/service-verzoek/
- WHIRLPOOL
https://www.whirlpool.nl/service/contact/
- ZANUSSI
https://www.zanussi.nl/support/book-a-service/
-
Wat moet ik doen als mijn product defect is bij ontvangst?
Wanneer je bestelling geleverd is en het blijkt na het uitpakken beschadigd of defect te zijn dan kan je het volgende doen. Pak het apparaat zo goed als mogelijk weer in in de originele verpakking en vul het serviceformulier in. Wij zullen dan je bestelling opnieuw bestellen en productwissel verder voor je in gang zetten. We houden je op de hoogte wanneer het product binnen is en maken een afspraak met je wanneer we het product komen ruilen.
-
Welke garanties heb ik op mijn aankoop
Op elke consumentenaankoop zijn de wettelijke garantiebepalingen van toepassing. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geldt voor sommige aankopen een fabrieksgarantie, welke door de fabrikant als extra wordt aangeboden. Deze (extra) fabrieksgaranties doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
FAQ
Service en garantie
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden?
Bel: +31 (0)416 53 47 50 Klantenservice tot 22:00 uurBetalen
Bestellen
- Kan ik op een andere manier dan via internet bestellen?
- Zijn de aangeboden producten ook geschikt voor gebruik in Belgie?
- Ik heb het product ergens anders goedkoper gezien, kunnen jullie iets met de prijs doen?
- Kan ik producten ergens komen bekijken?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Hoe moet ik mijn bestelling wijzigen?
- Kan ik contact met jullie opnemen voor advies?
- Kan ik ook telefonisch bestellen?
- De prijzen zijn erg laag, krijg ik B-keuze producten?
- Zijn de prijzen inclusief BTW?
- Hoe kan ik een (kortings)code inleveren?
- Hoe kan ik een online bestelling plaatsen?
Bezorgen en afhalen
- Kan ik het product direct mee nemen uit de showroom?
- Kunnen jullie mijn oude product demonteren?
- Leveren jullie ook op de waddeneilanden?
- Wordt mijn product gemonteerd?
- Worden producten ook op een etage bezorgd?
- Moet ik betalen voor de verzending van mijn product?
- Kan ik de status van mijn verzending volgen?
- Kunnen jullie mijn oude product meenemen?
- Leveren jullie ook in Belgie?
- Hoe laat worden de goederen afgeleverd?
- Wat is de levertijd?
- Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
- Kan ik de bezorg afspraak nog annuleren?
Retourneren
- Wanneer krijg ik het bedrag van mijn retour terug betaald?
- Wat zijn de kosten van een retour en kan ik mijn product ook laten ophalen?
- Hoe moet ik mijn product retour zenden?
- Kan ik mijn product ruilen voor een ander?
- Wat zijn de voorwaarden voor het retour zenden van een product?
- Hoe lang is de bedenktijd na ontvangst van mijn product?
Montage
Hulp nodig bij de installatie van je nieuwe apparatuur?
Kitchenonline kan je daarbij helpen!
- Vakkundige monteurs
- Maak een afspraak wanneer het jou uitkomt
- Wij nemen gratis uw oude apparaat mee
